אסון ברפת: דובר היישוב כרמל נהרג בתאונת עבודה

    בנצי לייזרוביץ | צילומים: דוברות הר חברון ובאדיבות המשפחה. No Comments on אסון ברפת: דובר היישוב כרמל נהרג בתאונת עבודה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונה קשה אירעה היום (שלישי) בצהריים ברפת הישובים כרמל ומעון שבהר חברון: רון צוראל, אחראי על ייצור הקומפוסט ברפת, נפגע ממכונת הקומפוסט שעמדה בשטח הטיפולי ומת במקום. צוראל אב לשישה ותושב הישוב כרמל היה ממקימי הישוב ואף שימש כדוברו. הוא אהב מאוד את הישוב, אהב את ארץ ישראל ואף שימש כמדריך טיולים.

    יוחאי דמרי ראש המועצה אמר כי "שמענו בצער רב על המקרה הנורא והמצער. אני מכיר את רון שנים רבות. חיוך תמידי נסוך על פניו, איש נעים הליכות אדם משכמו ומעלה, היה חלק בלתי נפרד מהר חברון, ממקימי כרמל ומאוהבי הר חברון. הייתי במקום התאונה כעת אני נמצא עם המשפחה בשעתה הקשה יחד עם צוותי המקצוע של המועצה כדי לתמוך ולחזק, אין מילים להביע את הקושי ואת הכאב".

    על מועד הלוויה עדיין לא יצאה הודעה.

    קודם לכן, בשעות אחר הצהרים, דובר הר חברון עשה מאמצים מול הכלי התקשורת השונים, בבקשה לא לפרסם את הידעה על פטירתו של צוראל – זאת בעקבות העובדה שבנו המשרת ברמת הגולן טרם ידע על המקרה הטראגי עם אביו ז"ל.

    הסאגה התקשורתית בעקבות האסון

    בהודעה שפרסם הדובר נכתב כי, "חברים, סלחו לי על החפירה בעניין אבל זה חשוב. העליתי בקשה כאן ובוואטסאפים שהעלו את המקרה כבר בתחילתו ובו בקשה אישית שלא להעלות את המקרה אצלכם".

    צוראל

    הר חברון זה מקום קטן, הישוב כרמל קטן עוד יותר. כאשר הילד של האדם שמת לפני פחות משעה עושה את דרכו עכשיו מהצבא ברמת הגולן לירושלים הוא עוד לא שמע שאביו מת. אבל אולי הוא יקרא את זה במבזקים שחלקכם העליתם ויעשה אחד ועוד אחד".

    "ילדיו של ההרוג עדיין לא יודעים מהסיפור. הם מתכנסים עוד מעט כדי לבשר לכולם על המקרה. גם אם כלי תקשורת כלשהו החליט להעלות זה לא סיבה שאחרים יעלו. גם אם "יפסידו" סיפור".

    "כמו"כ הסיפור שעולה במבזקים הוא פשוט לא נכון. קיבלתם מידע מוטעה וחלקי והוא עובר אצל כולם. לכן בבקשה, תמתינו. יש לכם כח עצום ביד. טעות של אחד לא מצדיקה טעות של מישהו אחר. אולי תפסידו אייטם ראשוני אבל לא תהיו אלה שמודיעים ראשונים לילד שאבא שלו מת".



    0 תגובות